web analytics
Skip to main content

Le še ena zadovoljna stranka

Prejšnji teden sem bila v eni večjih trgovin s športno opremo, oblačili in obutvijo v Mariboru. Imela sem namen kupiti čevlje za jesen in športno trenerko. Med ogromno izbiro raznih artiklov, sem našla čevlje, ki so bili točno takšni, kot sem si jih zamislila. Res, da je moje iskanje med policami trajalo dobre pol ure, preden sem jih našla, ampak sem pa jih. Vsa srečna sem poiskala prodajalko in jo prosila, če mi prinese mojo številko.
Lahko si zamislite mojo žalost, ko je prišla nazaj in mi povedala, da moje številke več ni na zalogi.

Bila je toliko prijazna, da mi je povedala, da ima trgovina tudi svojo spletno stran, na kateri je možno najti še veliko več artiklov, ki pridejo direktno iz centralnega skladišča v Združenem kraljestvu.

Zahvalila sem se ji za prijaznost in takoj odhitela domov. Še sezula se nisem prav, ko sem že sedela za računalnikom.

Na spletni strani je bilo res še veliko več artiklov, kot v trgovini. Svoje čevlje sem našla že po slabih treh minutah iskanja. Ne le, da so imeli na zalogi mojo številko, lahko sem izbirala tudi barvo in bili so na razprodaji za kar pol cene manj. V košarico sem vrgla kar dva para in za prvi obisk na spletni strani, so mi podarili še deset procentni popust na prvi nakup na njihovi spletni strani. Ta popust je bil ravno dovolj velik, da je pokril stroške poštnine in pošiljanja.
Našla sem tudi trenerko, ki sem jo gledala v trgovini, prav tako je bila v akciji in še par artiklov za otroka in par kratkih majic za moža.
S parimi kliki, sem nas vse oblekla in obula, pa zato sploh nisem rabila prehoditi cele trgovine in premetati gor oblačil, da sem našla pravo številko.

Ko sem zaključevala naročilo, me je malo zmotilo le to, da ni bilo možno izbrati plačila po povzetju, temveč je bilo potrebno plačati s plačilno kreditno kartico ali preko Pay Pala. Ker sama nimam kartice, sem morala vnesti moževo številko kartice.
Pred zaključkom me je na strani čakalo tudi opozorilo, naj pozorno preverim naročene številke artiklov, ker so le te na strani po standardih ZK in ne USA.
Še dobro, kajti naročilo sem morala popraviti, če ne bi dobila eno številko premajhne artikle.
Še enkrat sem preverila vsebino košarice in oddala naročilo.
Danes sem prejela paket. Po samo štirih delovnih dneh. Oblačila in obutev so točno takšna kot na slikah, dobila pa sem jih skoraj za polovično ceno, kot bi za iste artikle odštela v poslovalnici.
Vsakakor bom naslednjič, ko mi bo v tej trgovini kaj všeč, pred nakupom preverila še na spletu, če bom spet takšne sreče kot tokrat. Še dobro, da v trgovini niso imeli moje številke in da je bila uslužbenka tako prijazna, da mi je povedala za spletno trgovino. Sem le še ena zadovoljna stranka.

Comments

comments